~Co nowego w nexcie? Pewnie wiedzieć chcecie? Tu macie taką małą zapowiedź!

Na razie w przygotowaniu!

To wszystko już w kolejnym rozdziale

~~ Crystal ~~

A to w nadchodzących rozdziałach!

Ally zabije człowieka!
Austin dozna szoku pod koniec 2 sezonu!
Kris uwodzi i pójdzie do łóżka z Carlosem!
Jess spowoduje straszny wypadek!
Córka Ally i Austina niekoniecznie zostanie uwolniona!
W którymś rozdziale dużą rolę odegra wilk!
Niektóre wątki bohaterów będą miały na prawdę mroczną przeszłość!

~~Crystal~~


środa, 22 kwietnia 2015

Rozdział już niebawem!

Wiem, że troszeczkę zawaliłam, no ale cóż, nie miałam po prostu ochoty na pisanie. Dzisiaj, a raczej teraz chciałam coś zdziałać, lecz czas tak szybko minął, a ja pozostawałam z niczym. Oczywiście coś się tam napisało, ale było to takie niejakie i w ogóle. Dlatego zdecydowałam, że na razie nie zawieszam, lecz opuszczam tymczasowo bloga. Układ jest taki, że jak wróci mi wena, to coś się na pewno pojawi. W tym tygodniu sobie odpuszczam, a w następnym postaram się coś dodać. Dajcie mi czas do maja i czekajcie. 
Wiem, że to króciutkie info was nie zadowala, ale przynajmniej postarałam się, by tytuł był bardziej pozytywny.
W niedzielę na pewno piszę epilog mojego pierwszego opowiadania. A to? Już powoli zbliżamy się do końca tego sezonu. Obiecuję, że finał będzie zaskakujący. Myśl, pomysł i treść już jest - trzeba to tylko ubrać w słowa, ale najpierw proponuje, by to, co teraz dzieje się w opowiadaniu, zeszło się w całość. To tyle. Pozdrawiam i wracam w maju!

Ps. Nie dotyczy to wiadomości o serialu. Jeżeli jakieś się pojawią, to na pewno je opublikuje.

Sia, The Weeknd, Diplo - "Elastic Heart"

John Mamann, Kika - "Love Life Love Life"


~~Crystal~~

1 komentarz:

  1. czekam na rozdział :) a tomój blog http://zaduzoalebywaitak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń