~Co nowego w nexcie? Pewnie wiedzieć chcecie? Tu macie taką małą zapowiedź!

Na razie w przygotowaniu!

To wszystko już w kolejnym rozdziale

~~ Crystal ~~

A to w nadchodzących rozdziałach!

Ally zabije człowieka!
Austin dozna szoku pod koniec 2 sezonu!
Kris uwodzi i pójdzie do łóżka z Carlosem!
Jess spowoduje straszny wypadek!
Córka Ally i Austina niekoniecznie zostanie uwolniona!
W którymś rozdziale dużą rolę odegra wilk!
Niektóre wątki bohaterów będą miały na prawdę mroczną przeszłość!

~~Crystal~~


środa, 8 kwietnia 2015

Informacja :":

Przepraszam, że nie dotrzymałam słowa i zarówno dzisiaj jak i tydzień wcześniej nie dodałam rozdziału. Powód - brak czasu. Wtedy już zjechała się do mnie rodzina, a teraz w tej chwili wyzionęłam ducha. Oczywiście nie dosłownie. Nie mam sił, dlatego mnie zrozumcie.Nie chodzi o wenę, mam lenia i tyle. Więc proszę was o więcej czasu. Rozdziały pojawią się dopiero w następnym tygodniu, mam nadzieję, że w poniedziałek i środę. Tylko ten drugi człon pod wielkim znakiem zapytania. To tyle. A jak tam u was po Świętach? Jak wam minął czas? Co porabialiście? Ja osobiście nigdy nie miałam, aż tak zarobionego Triduum Paschalnego. Na dodatek w Wielkanoc się działo i to sporo. Potem dwa dni odpoczynku, a dzisiaj do budy. Gdyby nie to, że zaspałam jak to zwykle na pierwszą lekcje i ich dzienna ilość, to może miałam bym lepsze samopoczucie, ale jest jak jest. Nie rozpisuje się dalej. Żegnam i życzę udanego dnia. Pozdrawiam!

~~Crystal~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz