~Co nowego w nexcie? Pewnie wiedzieć chcecie? Tu macie taką małą zapowiedź!

Na razie w przygotowaniu!

To wszystko już w kolejnym rozdziale

~~ Crystal ~~

A to w nadchodzących rozdziałach!

Ally zabije człowieka!
Austin dozna szoku pod koniec 2 sezonu!
Kris uwodzi i pójdzie do łóżka z Carlosem!
Jess spowoduje straszny wypadek!
Córka Ally i Austina niekoniecznie zostanie uwolniona!
W którymś rozdziale dużą rolę odegra wilk!
Niektóre wątki bohaterów będą miały na prawdę mroczną przeszłość!

~~Crystal~~


niedziela, 16 lutego 2014

Przepraszam...

Wybaczcie mi drodzy czytelnicy moich blogów.
Bardzo was przepraszam.
Nie mogłam wchodzić, ponieważ najpierw zrobiłam sobie przerwę, później nie mogłam wchodzić na kompa, a wszystko zakończyło się zapomnieniem hasła i niedostaniem się na bloga.
Próbowałam, próbowałam, ale bez skutku. Przynajmniej do dzisiaj.
Przyznam się, że jestem zapominalska i zapomniałam kilku haseł np: na pocztę, aska no i bloga, więc sama jak widzicie musiałam sobie radzić z przypomnieniem.

Od razu powiem, że nie liczcie na to, że rozdziały będą się teraz pojawiać coraz częściej.
Znalazłam teraz nowe powołania i po prostu nie będę miała czasu.

Dobra kończę, już z tym marudzeniem.
Nie wiem jak to wszystko przyjmiecie, ale ja zrobiłam tyle ile mogłam.
Rozdział pojawi się dzisiaj albo jutro, bo przyznam się, że przez ten czas żadnego nie napisałam.
Wiem, porażka.
Jeszcze raz ogromnie przepraszam.
Mam nadzieję, że przez to nie przestaniecie mnie odwiedzać.

Pozdro - Crystal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz