~Co nowego w nexcie? Pewnie wiedzieć chcecie? Tu macie taką małą zapowiedź!

Na razie w przygotowaniu!

To wszystko już w kolejnym rozdziale

~~ Crystal ~~

A to w nadchodzących rozdziałach!

Ally zabije człowieka!
Austin dozna szoku pod koniec 2 sezonu!
Kris uwodzi i pójdzie do łóżka z Carlosem!
Jess spowoduje straszny wypadek!
Córka Ally i Austina niekoniecznie zostanie uwolniona!
W którymś rozdziale dużą rolę odegra wilk!
Niektóre wątki bohaterów będą miały na prawdę mroczną przeszłość!

~~Crystal~~


wtorek, 19 sierpnia 2014

Wkrótce rozdział...

Powracam już po dłuższej przerwie z nową dawką siły na tego o to bloga.
Czas, który sobie odpuściłam tu na blogu, przełożyłam na przemyślenie z nim związane tak, by urozmaić to opowiadanie i wymyślić dalszy ciąg tej historii.

Na razie rozdział jest w budowie, ale zapewniam, że w końcu się pojawi.
To, że mnie nie opuściliście, wiele dla mnie znaczy i dlatego postaram się dodawać posty już systematycznie.

Czekajcie i bądźcie cierpliwi.

Na razie jestem w trakcie przygotowań nowej strony na tym blogu, więc będziecie musieli czekać na rozdziały. To tyle, nie rozpisuje się.

~~ Crystal ~~

1 komentarz: