~Co nowego w nexcie? Pewnie wiedzieć chcecie? Tu macie taką małą zapowiedź!

Na razie w przygotowaniu!

To wszystko już w kolejnym rozdziale

~~ Crystal ~~

A to w nadchodzących rozdziałach!

Ally zabije człowieka!
Austin dozna szoku pod koniec 2 sezonu!
Kris uwodzi i pójdzie do łóżka z Carlosem!
Jess spowoduje straszny wypadek!
Córka Ally i Austina niekoniecznie zostanie uwolniona!
W którymś rozdziale dużą rolę odegra wilk!
Niektóre wątki bohaterów będą miały na prawdę mroczną przeszłość!

~~Crystal~~


wtorek, 21 maja 2013

Koniec życia&Nowy początek cześć 1

    Koniec życia&Nowy początek cześć 1
Siedzieliśmy tak jakiś czas.Strasznie nam się nudziło.Od ponad kilku godzin nikt nas o niczym nie poinformował.Nie wiedzieliśmy co ze sobą zrobić.Było nam po prosty źle.Mnie ogarniał strach,który władał całym moim ciałem.Marzyłem by Ally się obudziła,ale z drugiej strony w głębi serca się tego panicznie bałem.Nie potrafiłem sobie wyobrazić reakcji jaka może nastąpić,gdy będę rozmawiał z Ally.Chciałem by moje problemy się skończyły,lecz to był tylko początek.Nie wiedziałem,że za jakieś kilka godzin ktoś zrujnuje wszystko...

Mijały kolejne godziny,a my dalej siedzieliśmy na swoich miejscach.Po chwili w naszą stronę zaczął iść powolnym krokiem człowiek w białym fartuchu,
-I co!krzyknęliśmy jednocześnie.
-Mam dobrą i złą wiadomość.-powiedział.-Od której zacząć.
-Myślę,że od tej dobrej,-odpowiedziałem.
-Więc dobra jest taka,że pani Ally się obudziła,a zła taka,że niestety,ale ma zanik pamięci.
-Co!To znaczy,że niczego nie pamięta.-krzyknąłem.
-Proszę się uspokoić.To po pierwsze.To jest dosyć skomplikowany zanik pamięci.Owszem,pamięta ona wszystko,ale zdarzają się częste momenty,w których wszystkiego może zapomnieć.
-A da się to leczyć.-zapytała Trish.
-Tak.Myślę,że góra 2 tygodnie i wszystko będzie dobrze.Jutro wypiszę panią Ally,a teraz pewnie chcą państwo ją odwiedzić,więc bardzo proszę.
-Dziękujemy.-powiedzieliśmy jednocześnie i już mieliśmy iść w stronę sali Ally,gdy nagle zadzwoniła komórka Trish.
-O.-powiedziała.-Jessie dzwoni.Poczekajcie chwilę.-powiedziała i odeszła na bok.
-Cześć Jessie.
-Cześć.Wiem,wiem,że to nie najlepszy moment na telefonowanie,ale za jakieś 3 godziny będę u was.
-To super.Czekamy.Pa.
-Pa.
-Kto dzwonił.-zapytał Dez.
-Jessie.Za parę godzin ma tu być,a teraz lepiej chodźmy się udać do Ally.
-Ok.-odpowiedzieliśmy ja i Dez.
*W tym samym czasie u Zacka*
-Cody!Czy wszystko już gotowe.
-Tak.Za chwilę będziesz mógł dokonać swojej zemsty.
-To świetnie.Wreszcie się zemszczę za to wszystko co Ally mi zrobiła...

********************************************************
Powoli zbliżamy się już do końca.Jutro pojawi się finał pierwszej serii tego opowiadania,ale jest jeden warunek.Ma być przynajmniej 7 komentarzy[każdy od innej osoby].Inaczej finału nie zobaczycie..Będzie na razie chyba najdramatyczniejszy jak do tej pory.Tego będziecie pewni i to wam zagwarantuje.Ciekawi was jeszcze pewnie tytuł tego rozdziału.Myślałam nad nim długo,aż w końcu wybrałam.uwierzcie mi.Tylko taki pasuje.

-Pozdro-Sabina

11 komentarzy:

  1. Wyplułam soczek, kiedy przeczytałam ten tytuł. Skoro tylko taki pasuje, to boje się treści następnego
    Moim zdaniem poprzednie rozdziały były dramatyczne, a skoro piszesz że next będzie naj...
    W sumie nie zdziwie się aż tak bardzo jeśli uśniercisz Ally, ale mam nadzieje że jednak tego nie zrobisz...
    Z niecierpliwością czekam na nexta, i jeszcze: 7 komów??? Phi! Ludzie pisać!!!!
    -Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę,że na razie nikt nie przewiduje tego co zrobię.To dobrze...,będzie większe zdziwienie.

      Usuń
    2. A co? Ally będzie z Zackiem? Trish z Austinem? Och... to by był dramat...

      Usuń
    3. Zobaczymy.Na razie nie rozmyślałam nad tą opcją...

      Usuń
  2. Wyplułam soczek, kiedy przeczytałam ten tytuł. Skoro tylko taki pasuje, to boje się treści następnego
    Moim zdaniem poprzednie rozdziały były dramatyczne, a skoro piszesz że next będzie naj...
    W sumie nie zdziwie się aż tak bardzo jeśli uśniercisz Ally, ale mam nadzieje że jednak tego nie zrobisz...
    Z niecierpliwością czekam na nexta, i jeszcze: 7 komów??? Phi! Ludzie pisać!!!!
    -Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooł...Będzie się działo..
    W każdym razie czekam na Next. < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. Co ten Zack kombinuję -_-
    Czekam na kolejny rozdział, z niecierpliwością rzecz jasna

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mi mówi że nie przepadasz osobiście za serialem Nie ma to jak statek :p. Niech nie zabijają nikogo a przewe.wszyst. Córeczki !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy next?
    Nie moge się doczekać i w twoim opowiadaniu Zack i Cody są ... chorzy? Taaak to dobre okreslenie

    OdpowiedzUsuń
  7. super notka czekam na next

    OdpowiedzUsuń