~Co nowego w nexcie? Pewnie wiedzieć chcecie? Tu macie taką małą zapowiedź!

Na razie w przygotowaniu!

To wszystko już w kolejnym rozdziale

~~ Crystal ~~

A to w nadchodzących rozdziałach!

Ally zabije człowieka!
Austin dozna szoku pod koniec 2 sezonu!
Kris uwodzi i pójdzie do łóżka z Carlosem!
Jess spowoduje straszny wypadek!
Córka Ally i Austina niekoniecznie zostanie uwolniona!
W którymś rozdziale dużą rolę odegra wilk!
Niektóre wątki bohaterów będą miały na prawdę mroczną przeszłość!

~~Crystal~~


czwartek, 16 maja 2013

Zgoda&Uradowanie

         Zgoda&Uradowanie
...wykonać tę operację.
-I jesteście państwo tego na 100% pewni.-zapytał.
-Tak.
-A więc idę przygotować salę operacyjną.Im szybciej wykonamy tę operację tym lepiej dla dziecka.
-Też tak uważam.-po tych słowach lekarz udał się w swoją stronę,a my w swoją.Trish i Dez byli już zmęczeni tą całą sytuacją,więc zaproponowałem im by wrócili do hotelu i się trochę przespali.Ja postanowiłem tutaj nadal czuwać.Już bym chciał,żeby było po wszystkim.Teraz najbardziej pragnę tego by Ally się wreszcie obudziła i,żeby operacja się powiodła.Usiadłem na krześle i nie wiedziałem co ze sobą zrobić.Byłem zmęczony,a oczy automatycznie mi się zamykała.Nie mogąc już wytrzymać odpłynął i zapadłem w sen.Obudziło mnie dopiero szturchanie Trish.
-I co Austin.-zapytała.
-Jak tam z Ally i operacją.
-Nie wiem.Przed chwilą zasnąłem i dopiero ty mnie obudziłaś.Może chodźmy się dowiedzieć co tam się wydarzyło.
-Ok.-odpowiedzieli.
Ruszyliśmy w stronę sali na której leżała Ally.Była już p operacji.Nigdzie nie było widać dziecka,co mnie bardzo zdziwiło,ale już po kilku minutach usłyszałem jego płacz.Do sali weszła pielęgniarka,która powiedziała:
-Gratuluję!Mają państwo zdrową córkę.
-O,to fantastycznie,a więc operacja się udała.-zapytała rozradowana Trish.
-Tak.Czy chcą państwo je potrzymać.-zapytała.
-Tak.-po tych słowach pielęgniarka dała mi moją córkę.Była śliczna.W tym momencie wszystkie złe chwile i wspomnienia odleciały gdzieś tam daleko.Teraz liczyły się tylko w moim życiu moja córeczka i Ally.Mam nadzieję,że wkrótce się obudzi,ponieważ mam jej coś ważnego do powiedzenia...

**********************************************************

Rozdział krótki.Wiem,ale to kara za to,że jest tak mało komentarzy.Ostrzegam,że jeśli nie będzie ich więcej to kolejny zobaczycie dopiero za miesiąc.Wystarcz jedno słowo.Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona,więc nie wiem o co wam chodzi.Teraz wracam do opowiadania.Wg mnie jest strasznie nudny i za bardzo ''przesłodzony''.Zapewniam was,że dramat dopiero się pojawi...

Pozdro-Sabina

12 komentarzy:

  1. Nieeeee rób mi tego!
    Może nie komentuję, ale możesz mieć pewność, że czytam! :)
    Nie jest "przesłodzony", ani nudny, jest bardzo fajny!
    Czekam na next, mam nadzieję, że nie będzie za miesiąc... :)
    ~JulkaXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rób mi tego ;_;
    Ja chce kolejny rozdział!
    Ja ci dam "nudny, ja ci dam -_- Ten rozdział jest świetny...tylko szkoda że taki krótki :<
    ~Twoja wierna czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Miesiąc? Dopiero przeczytałam i już nie wiem jak wytrzymam chociażby kilka dni bez nexta! Czy musisz karać także komentujących? Gdzie tu sprawiedliwość?
    Mówisz, że nudny? Jest CUDOWNY! Koffam Twojego bloga i każdy rozdział jest cud, miód, malina! Błaaaaaagam! Dodaj nexta jak najszybciej! Miesiąc to taaaak długooo! Za miesiąc będą już ocenki i będzie można odpuścić naukę, co teraz wydaję się takie odległe i aż strach pomyśleć, że next może być dopero wtedy!
    Ploszeee wstaw szybciutko (robię minkę kota ze shreka)
    - Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz jak długo napisałam. Może się liczyć jako dwa komy?
      Plose, bo na serio bez nexta oszaleje

      Usuń
  4. to ja nie chce tej kary;/ bede dawala zawsze komki obiecuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie nie nie rob tego . dodawaj dalej rozdziały . prosze prosze prosze . a co do rozdziału to bardzo mi sie podoba . ciekawe jak bedzie miała na imie coreczka Ally i Austina <3 . hehehe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. że co? miesiąc? O NIE nie zgadzam się! jak najszybciej kolejny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie nie nie! Piszemy wszyscy komentarze no popatrz :D historia super tylko dodaj więcej napięcia, bo trochę było teraz słodko :3 zapraszam do mnie ! http://austin-and-ally-auslly-mystory.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. jaa ci dam miesiąc ! Masz pisać rozdziały i nas uszczęśliwiać ! :D
    Pisz szybciutko kolejny ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na dramat i komentarze: http://www.austinially-mojeopowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rozdział i czekam na następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  11. masz super blog nie moge się doczekać następnego rozdziału . Wpadnij do mnie http://austinially-opowiadania.blogspot.com
    Byłabym widzięczna gdyby ktos zajrzał i skomętował . Z GÓRY DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń