~Co nowego w nexcie? Pewnie wiedzieć chcecie? Tu macie taką małą zapowiedź!

Na razie w przygotowaniu!

To wszystko już w kolejnym rozdziale

~~ Crystal ~~

A to w nadchodzących rozdziałach!

Ally zabije człowieka!
Austin dozna szoku pod koniec 2 sezonu!
Kris uwodzi i pójdzie do łóżka z Carlosem!
Jess spowoduje straszny wypadek!
Córka Ally i Austina niekoniecznie zostanie uwolniona!
W którymś rozdziale dużą rolę odegra wilk!
Niektóre wątki bohaterów będą miały na prawdę mroczną przeszłość!

~~Crystal~~


niedziela, 7 kwietnia 2013

Impreza&Pierwsze spotkanie

Impreza&Pierwsze Spotkanie

Siedziałam właśnie w sklepie,gdy nagle weszła Trish i zapytała:
-Ally co robisz?
-Nic takiego,ale jeśli chcesz naprawdę wiedzieć piszę piosenkę.
-Aha a jak się nazywa.
-"Double Take''
-Idziesz ze mną na zakupy.Spodobała mi się jedna taka bluzka,którą chcę kupić.
-A dlaczego sama nie możesz iść.
-No bo chciałabym pójść z tobą.
-Dobra poczekaj 2 minuty.
-Ok.
No i poszłyśmy do tego sklepu.Było tam mnóstwo pięknych ubrań.Niektóre nawet mi się podobały.Trish pokazała mi tę bluzkę i naprawdę była ona piękna i fajna.Po zakupach poszłyśmy na lody.Trish sobie wzięła truskawkowe a ja czekoladowe.Następnie poszłyśmy do parku by na chwilę odpocząć.Wracając do sklepu Trish mnie zapytała:
-Ally idziemy dzisiaj do klubu.
-Możemy iść,ale wiesz przecież,że nie umiem tańczyć.-odpowiedziałam
-No wiem....to ja potańczę sama,a ty sobie usiądziesz,czegoś się napijesz,może z kimś porozmawiasz.
-No dobra,to o której.
-O 21:00 tu w sklepie.
-Ok.
O 21 czekałam na Trish tutaj w sklepie jakieś 15 minut,aż wreszcie przyszła.Przeprosiła mnie za to,że się spóźniła i poszłyśmy na imprezę.Na imprezie było fantastycznie.Widziałam mnóstwo osób,które nie umiały tańczyć,więc skusiłam się na to by trochę potańczyć z Trish.
-Ally wcale nie tańczysz tak źle,ale przyznaje,że mogłabyś trochę poćwiczyć.
-No wiem,ale i tak bym się niczego nie nauczyła.
-Kto wie,dobra Ally idę do toalety,poczekaj na mnie ok.
-Ok.
Gdy Trish poszła do toalety ja poszłam zamówić sobie coś do picia.Wybrałam sobie drinka[pepsi+cytryna]. Odwróciłam się i wpadłam na blondyna.On przewrócił
się,a ja wylałam na siebie drinka.
-Och bardzo przepraszam to moja wina-powiedział blondyn.
-Nie to moja wina.-odpowiedziałam.
Popatrzyliśmy się na siebie i się do siebie uśmiechnęliśmy.
-Jestem Austin Moon-powiedział blondyn-Bardzo mi miło.
-A ja jestem Ally Dawson-odpowiedziałam.
-Widziałem cię na parkiecie i jak mam być szczery mogła byś trochę poćwiczyć swój taniec.
-No wiem,ale ja nie umiem tańczyć i pewnie nigdy się nie nauczę.Przepraszam cię,ale muszę już iść,bo moja przyjaciółka zacznie mnie szukać.Do zobaczenie.
-Do zobaczenia.
Poszłam szukać Trish,aż wreszcie ją znalazłam.Trish mnie zapytała:
-Ally kim był ten chłopak?
-A to był Austin Moon.
-Czekaj czekaj chyba już gdzieś słyszałam to nazwisko,a no tak jest o nim głośno w internecie.
-Tak,nie wiedziałam.
-Sprowadził się tutaj niedawno i chyba będzie tu chodził do szkoły.
-Może będzie może nie będzie,no dobra Trish wracamy do domu.
-Ally poczekaj chwilę,piszesz piosenki,a Austin śpiewa.
-Tak ,ale do czego zmierzasz.
-Chodzi mi o to,że może on by mógł śpiewać twoje piosenki,bo przecież ty masz strach przed sceną,ale na pewno byś chciała by ludzie usłyszeli twoje piosenki.
-No tak chciałabym,ale nie wiem czy chciałabym dać komuś do zaśpiewania moje piosenki.
-Słuchaj Ally masz do jutra czas,przemyśl do spokojnie w domu i jutro mi powiesz czy się zgadzasz czy nie.
-No dobra przemyślę to.
-Świetnie,no to idź już do domu,a ja pogadam sobie z Austinem.
-Ale o czym i w ogóle on cię przecież nawet nie zna.
-Wiem ,ale spytam się go czy chciałby współpracować z osobą,która pisze piosenki.
-No to idź się go zapytaj,a ja wracam do domu.
Poszłam do domu,a Trish poszła porozmawiać z Austinem...........
-Cześć jestem Trish.
-A ja Austin.
-Słuchaj Austin masz świetny głos.
-Dzięki.
-Chciałabym cię zapytać czy sam piszesz piosenki.
-Jeśli chcesz wiedzieć,to nie umiem pisać piosenek.Ta,która leci w internecie została napisana przez mojego najlepszego kumpla Deza.A jak już o nim mowa to właśnie tu idzie.
-Cześć Austin, a to kto?-zapytał.
-To jest Trish.
-Cześć.
-Cześć.
-Trish się mnie pytała kto napisał tą piosenkę, no i jej powiedziałem,że ty.
-Słuchaj Dez czy ty umiesz pisać piosenki?-zapytała Trish.
-Nie,ale tą piosenkę wymyśliłem,chociaż muszę się przyznać,że myślałem już nad nią bardzo długo.Zresztą ja tylko napisałem tekst.Muzykę skomponowałem z Austinem.
-Aha no to słuchajcie.Moja koleżanka jest niesamowitą piosenkarką i tekściarką.
-To znaczy ,że śpiewa i komponuje-wtrącił się Austin.
-Tak,ale jest nieśmiała.Jednak powiedziała,że przemyśli to,gdy ją zapytałam o to czy chciała by pisać dla ciebie piosenki.
-Czyli musimy czekać do jutra.-zapytał Austin.
-No musimy.-odpowiedziała Trish.
-A tak z ciekawości zapytam kim ona jest?-zapytał blondyn.
-Myślę,że ją znasz,ale jeśli dalej nie wiesz kto to to jutro ją poznasz w szkole.
-Nie mogę się już doczekać,no to na razie.
-Na razie.-powiedział Dez.
-Na razie. - powiedziała Trish.
No i każdy poszedł w swoją stronę.Trish wróciła do domu,a Dez i Austin poszli się jeszcze przejść.Rozmawiali o tej dziewczynie,którą niby zna Austin,ale jej nie kojarzy.Nie mogli się już doczekać by ją poznać...
**********************************************
Hej!Jak rozdział.Podoba się.Proszę o szczere komentarze.
-Sabina

  

3 komentarze:

  1. Fajny ...czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się zaczyna :D ciekawe jak to pociągniesz dalej
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń