~Co nowego w nexcie? Pewnie wiedzieć chcecie? Tu macie taką małą zapowiedź!

Na razie w przygotowaniu!

To wszystko już w kolejnym rozdziale

~~ Crystal ~~

A to w nadchodzących rozdziałach!

Ally zabije człowieka!
Austin dozna szoku pod koniec 2 sezonu!
Kris uwodzi i pójdzie do łóżka z Carlosem!
Jess spowoduje straszny wypadek!
Córka Ally i Austina niekoniecznie zostanie uwolniona!
W którymś rozdziale dużą rolę odegra wilk!
Niektóre wątki bohaterów będą miały na prawdę mroczną przeszłość!

~~Crystal~~


wtorek, 16 kwietnia 2013

Miłość&Wybór część 1

                                                   Miłość&Wybór część 1

*Oczami Austina*
Wreszcie dojechaliśmy do San Francisco.Wylecieliśmy dzisiaj o 7 rano.Dobrze,że moi rodzice pozwolili mi na opuszczenie szkoły.Obiecałem im,że wszystko nadrobię.Wysiedliśmy z samolotu i udaliśmy się do domu babci Ally.Wreszcie doszliśmy.Trish zadzwoniła do domu i po krótkim oczekiwaniu otworzyła nam babcia brunetki.Opowiedzieliśmy jej tę całą historię,a po skończeniu dziwnym,lecz miłym wzrokiem babcia Ally spojrzała na mnie.O co jej mogło chodzić.-pomyślałem.Udaliśmy się na miasto w poszukiwaniu Ally.[Zapomniałam dodać,że Ally nie było w tym czasie w domu].Chyba obeszliśmy całe San Francisco,a jej i tak nigdzie nie było.martwiłem się o nią.Nie odbierała telefonów ode mnie ani od nikogo innego.Przez całą drogę zadawałem sobie pytanie:Dlaczego?Postanowiliśmy zawrócić i jeszcze raz poszukać Ally w centrum.
*W tym samym czasie u Ally*
Właśnie przed chwilą wychodziłam z moimi znajomymi.Poznałam ich tu wczoraj.Byli niesamowici.Jeśli mam być szczera to byli to dwaj chłopcy.Wczoraj wieczorem ich poznałam i od razu się zaprzyjaźniłam.Dowiedziałam się,że są to bliźniacy.Byli naprawdę sympatyczni i mili.Wspierali mnie w moich problemach,a jeden z nich czyli Zack nawet zaczął mnie podrywać.Muszę przyznać,że był przystojny.Dzięki niemu zapomniałam już nawet o Austinie i moich przyjaciołach.Drugi z nich nazywał się Cody.Był bardzo zabawny i przyjazny,chociaż nie podobało mi się w nim,to nastawienie jakie miał do ludzi,albo raczej do Zacka.Dlaczego był na dla niego taki nie miły.Pewnie musiał być arogancki i bez szczelny..Zack był inny,[później się wszystko okaże].Wspólnie postanowiliśmy,że pójdziemy do centrum San Francisco.Wreszcie doszliśmy i Zack zadał mi bardzo kłopotliwe pytanie.
-Ally.-powiedział.-Spodobałaś mi się od pierwszego wejrzenia i mam pytanie:Czy zostaniesz moją dziewczyną?
Na początku nie wiedziałam co odpowiedzieć.Lubiłam Zacka,ale nie wiedziałam co tak naprawdę do niego czuję.Owszem był przystojny,ale ja bardziej cenię sobie charakter niż wygląd.W tej właśnie chwili przypomniałam sobie o Austinie,a także o tej całej sytuacji.Zabolało mnie to,lecz w pewnym sensie mniej niż na początku.Nie wiedząc co powiedzieć,lecz odpowiedziałam.
-Nie.-lecz Zack nie zwrócił na to w ogóle uwagi, tylko bez najmniejszej skrupuły krzyknął:Super!!!Po chwili podbiegł do mnie,mocno przytulił i pocałował bardzo namiętnie w usta.Byłam bardzo zła,ale nie mogłam przerwać.Zack był silniejszy,więc nie miałam szans.Miałam strasznego pecha,ponieważ Cody właśnie w tej chwili stał przy budce z lodami.No to teraz będę miała poważny problem.-pomyślałam.W tej samej chwili kiedy Zack mnie całował,zobaczyłam moich przyjaciół,a w śród nich Austina.Moim pechem było to,że się temu wszystkiemu przyglądał.Chciałam już do niego podbiec,lecz nie mogłam,bo Zack cały czas mnie całował.Nie chciałam,żeby to tak wyszło,chciałam się uwolnić,lecz nie mogłam.
*Oczami Austina*
Właśnie gdy dochodziliśmy do centrum,coś rzuciło mi się w oczy,a mianowicie Ally!!!Zobaczyłem ją całującą się z jakimś nieznanym kolesiem.Na początku pomyślałem,że może to zrobiła,ponieważ chciała się na nas odegrać,ale po chwili do mnie dotarło,że nie.Staliśmy tam jakieś 5 minut,a oni ciągle się całowali.Byłem naprawdę zły,ponieważ w tej chwili coś sobie uświadomiłem.Nie mogąc na to patrzeć uciekłem,podobnie jak moi przyjaciele.Uciekając uświadomiłem sobie jedną istotną rzecz,a mianowicie to,że KOCHAM ALLY...
************************************
I jak wam się podobało.Jak dla mnie SUPER.Nie wiem ile dokładnie będzie części tego rozdziału.Postanowiłam,że to Ally będzie miała problemy,a nie Austin.Zapewniam was,że to nie koniec zaskoczeń!Dodałam dwóch nowych bohaterów.Wródźcie do mojego pierwszego pisu,ponieważ tam są bohaterowie,a tam ich znajdziecie.Ode mnie to tyle.Całuski.
-Sabina

5 komentarzy:

  1. Czekam na następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ;*
    czekam na kolejną część ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no świetne :) dodaj szybcutko kolejny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!
    PS. Bardzo bym chciała, żeby Austin był z Ally! < 3
    Czekam na kolejny : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje, że szybko dodasz kolejny. I jeszcze jedno pytanko: Mogłabyś dodać taką zakładkę: bohaterowie i przekopiować tam postaci. Na razie przeskoczenie paru postów to nic trudnego, ale jak będzie więcej rozdziałów...

    OdpowiedzUsuń