~Co nowego w nexcie? Pewnie wiedzieć chcecie? Tu macie taką małą zapowiedź!

Na razie w przygotowaniu!

To wszystko już w kolejnym rozdziale

~~ Crystal ~~

A to w nadchodzących rozdziałach!

Ally zabije człowieka!
Austin dozna szoku pod koniec 2 sezonu!
Kris uwodzi i pójdzie do łóżka z Carlosem!
Jess spowoduje straszny wypadek!
Córka Ally i Austina niekoniecznie zostanie uwolniona!
W którymś rozdziale dużą rolę odegra wilk!
Niektóre wątki bohaterów będą miały na prawdę mroczną przeszłość!

~~Crystal~~


czwartek, 11 kwietnia 2013

Pierwszy dzień szkoły&Decyzja

 Pierwszy dzień szkoły&Decyzja
Wstałam wcześnie rano i poszłam do toalety umyć zęby.Następnie zeszłam na dół by coś zjeść.Zrobiłam sobie kanapki,a do tego ciepła owocowa herbata.Nagle zadzwonił mój telefon.Była to Trish.
-Ally jesteś już gotowa.-zapytała.
-Tak już jestem,właśnie kończę jeść śniadanie.-odpowiedziałam.
-To świetnie,przyjdę do ciebie za jakieś 15 minut.
-Dobra będę czekać.
Po rozmowie z Trish poszłam na górę ubrać się.Założyłam czerwoną bluzkę i niebieski spodnie.Do tego oczywiście torba z książkami.Gdy schodziłam na dół,to w tym samym czasie do sklepu weszła Trish.Przywitałyśmy się no i poszłyśmy do szkoły.Było w pół do ósmej.

       *Oczami Austina*
Właśnie z Dezem przyszliśmy do szkoły.Dla niego nie była to żadna nowość, bo chodzi tutaj do szkoły od kilku lat.Ja natomiast przyszedłem tutaj pierwszy raz.Nie mogłem się doczekać,by poznać tę
dziewczynę.Właśnie zaczęły się lekcje.Pierwszą miałem biologię.Wszedłem do klasy i zobaczyłem Trish i Ally.Usiadłem dwie ławki za nimi.Dez natomiast pierwszy miał w-f.
*****************************
Nauczyciel zaczął sprawdzać obecność po kolei:
-Ally Dawson, Patricia Maria De la rosa[była to Trish]
Gdy doszedł do imienia i nazwiska Austin Moon,poprosił go by wyszedł na środek klasy i się wszystkim przedstawił,ponieważ był nowy w klasie.Austin zaczął się przedstawiać:
-Jestem Austin Moon.Zapewne znacie mnie z internetu-wszyscy kiwnęli głowami,że tak-Lubię grać na wielu instrumentach mi.n. pianinie,gitarze,harfie i trąbce przez drugą trąbkę.Oczywiście lubię śpiewać i tańczyć.
-Dobrze dziękujemy ci Austin.-powiedział nauczyciel.-Proszę usiąść.
Gdy Austin usiadł,nauczyciel rozpoczął lekcję.Gdy dzwonek zadzwonił,wszyscy wyszli z klasy.Zostali tylko Austin i Trish.Trish powiedziała Austinowi by na kolejnej przerwie poszedł na trawę i usiadł koło drzewa.Gdy tam usiądzie wtedy ona tam podejdzie ze swoją koleżanką.Po drugiej lekcji Austin poszedł z Dezem tam gdzie mu kazała Trish.Czekali tam 2 minuty,aż w końcu przyszły do nich Trish i Ally.Austin widząc kto idzie w jego stronę był wielce zdziwiony.
-Austin dlaczego zrobiłeś taką dziwną minę.-zapytała Trish.
-No bo byłem bardzo zdziwiony,że to Ally.Zupełnie się tego nie spodziewałem.-odpowiedział.
-No dobra nie ważne,ale widzę przynajmniej.że wiesz kto to jest.Czyli Ally co z tym pytaniem,które ci wczoraj zadałam.Przemyślałeś je i co zgadzasz się czy nie.
-Myślałam nat tym długo i po tym długim myśleniu zgodziłam się na to.-powiedziała Ally.
-To świetnie.-krzyknęła Trish.-Myślę,że z Austinem będziecie świetnym duetem i szybko podbijecie rynek muzyczny.
-Ja też myślę,że może nam się udać,ale najpierw Ally chciałbym,żebyś mi pokazała tekst tej piosenki i przede wszystkim jak się nazywa.-powiedział Austin.
-Dobra,piosenka nazywa się ''double take'',a tu masz słowa.
Austin i Dez zaczęli czytać piosenkę.Gdy skończyli krzyknęli:
-Ally ta piosenka jest świetna.
-Może i jest,ale czegoś chyba mi w niej brakuje.-powiedziała.
-Czego tu jest wszystko.Na początku myślałem,że twoja piosenka nie będzie świetna,ale po przeczytaniu jej zmieniłem zdanie.
-Czyli się wam podoba.-powiedziałam.
-No pewnie że tak.-krzyknęli jednocześnie.
-Wiecie co,przyjdźcie dzisiaj do mnie do sklepu i wszystko sobie ustalimy.-powiedziała Ally
-Dobra,a jak się nazywa twój sklep.-zapytał Dez.
-Sonic Boom.-odpowiedziała Ally,
Po lekcjach przyjaciele spotkali się w sklepie.Przywitali się i poszli na górę.Ally zaczęła:
-Czyli tak,jeśli mamy być zespołem musimy ustalić co każdy w nim będzie robił.Ja piszę piosenki.-powiedziała Ally.
-Ja śpiewam twoje piosenki i wymyślam tańce.-powiedział Austin.
-Ja kręcę teledyski.-powiedział Dez.
-A ja będę menadżerką Austina.Będę organizowała Austinowi występy.-powiedziała Trish.
-Dobra czyli zaczynamy naszą współpracę.-powiedział Austin.-Chodźcie się przytulić.
I wszyscy się przytulili.Po kilku dniach wreszcie mieli gotowy i nakręcony występ,którego wrzucili na stronkę internetową Austina.Ich klip miał prawie 3 miliony wyświetleń.Ich przyjaźń stawała się coraz bardziej bliższa.Byli najlepszymi przyjaciółmi na świecie.Po paru miesiącach Austin i Ally pracowali nad nową piosenką.
-I co myślisz o tej piosence Austin.-zapytała Ally.
-Ally,ona jest świetna naprawdę masz talent.-powiedział Austin.
-Dzięki.-odpowiedziała Ally.
Gdy tak sobie rozmawiali do sklepu weszli Trish i Dez,którzy krzyknęli...
*********************************************************
Hej i jak wam się podoba.Napisałam go tak na szybko,więc mogą się zdarzyć błędy.Myślę,że kolejny rozdział dodam jeszcze dzisiaj.Bądźcie cierpliwi!
-Sabina
Aha.Tu macie klip z serialu Austin&Ally Spas&Spices:

Podoba się wam,bo mi owszem?
 



4 komentarze:

  1. kiedy next? Kiedy? kiedy? Kiedy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, ale moglabys np. wymyślać skróty typu: blondyn. chlopka itd. bo powtarzają Sie słowa, kolejnie nie potrzebnie piszesz, że po 2 min, moglas napisać, że np. po chwili, albo po krótkim oczekiwaniu, i dlaczego tak szybko przewijasz czas? tyle ode mnie, mam nadzieję, że cię nie urazilam

    OdpowiedzUsuń