~Co nowego w nexcie? Pewnie wiedzieć chcecie? Tu macie taką małą zapowiedź!

Na razie w przygotowaniu!

To wszystko już w kolejnym rozdziale

~~ Crystal ~~

A to w nadchodzących rozdziałach!

Ally zabije człowieka!
Austin dozna szoku pod koniec 2 sezonu!
Kris uwodzi i pójdzie do łóżka z Carlosem!
Jess spowoduje straszny wypadek!
Córka Ally i Austina niekoniecznie zostanie uwolniona!
W którymś rozdziale dużą rolę odegra wilk!
Niektóre wątki bohaterów będą miały na prawdę mroczną przeszłość!

~~Crystal~~


poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Kłamstwo&Plan

Kłamstwo&Plan
-Nie.-oczywiście skłamałam,ale nie wiedziałam co odpowiedzieć.W tej chwili miałam mieszane uczucia.Było mi wszystko jedno co powiem.Jednak gdzieś tam w głębi duszy coś cały czas nie dawało mi spokoju,a co?Tego już do końca nie wiem.Po rozmowie udałam się do kina.Wybrałam ulubiony film blondaska.Dlaczego?Chyba dlatego,że mi go brakowało.Później poszłam na ulubione lody Trish,z tego samego powodu.Jedyne czego mi nie brakowało,to obecności Deza.Lubiłam go,ale nie było żadnego szaleństwa.Wróciłam do domu i pierwsze co zrobiłam,to oczywiście wzięłam kąpiel.Spojrzałam na telefon i zobaczyłam 50 nieodebranych wiadomości.Wszystkie były od moich przyjaciół,ale nie chciało mi się ich odbierać,ponieważ nie miałam ochoty na rozmowę z nimi.Błyskawicznie się umyłam i położyłam spać.
*Oczami Austina*
Cały dzień z Trish i Dezem próbowaliśmy się dodzwonić do Ally,ale niestety nie odbierała.O co mogło jej chodzić.Czyżby obraziła się na nas.Po chwili wpadłam na pomysł,dlaczego mogła się na nas obrazić.Szybko pobiegłem do Trish i Deza,którym opowiedziałem swój pomysł.
-Aha,czyli Ally chodziło o Jessie.-powiedziała Trish.
-No niestety tak.-odpowiedziałem.-Najgorsze jest to,że nie wiemy gdzie jest.
-Austin,ale to nie nasza wina.-odpowiedział Dez.-Powinna nas najpierw zapytać o tę dziewczynę,przecież nawet jej nie zna.Nie wie,że jest tu nowa i w ogóle.
-Tak,ale jednak trzeba by coś zrobić.-powiedziała długo nie odzywająca się Trish.
-Chodźmy do jej taty.-powiedziałem.-Na pewno pracuje teraz w sklepie.
-Ok.
Szybko udaliśmy się do Sonic Booma.Dowiedzieliśmy się wszystkiego o Ally.Byliśmy na nią bardzo źli.Jak mogła wyjechać tak bez uprzedzenia.Jednak postanowiliśmy,że w piątek razem z Jessie pojedziemy po nią do San Francisco.Wymyśliliśmy świetny plan na sprowadzenie jej z powrotem do Miami.
********************************
Hejka to znowu ja.Jak dla mnie rozdział strasznie nudny,ale zapewniam was,że kolejne będą ciekawsze.Mam kilka pomysłów,które chcę zrealizować.Mogę wam zdradzić pewien sekret.Nie długo w tym opowiadaniu:
-ktoś zginie?
-pojawi się problem?
-będzie wypadek,w którym może ktoś ucierpi?
-ktoś kogoś zdradzi,ale kto?
Tego wszystkiego dowiecie się już wkrótce.Bądźcie cierpliwi.Kolejny rozdział jutro.

5 komentarzy:

  1. Rozdział bardzo fajny,ale niestety krótki.Proszę niech tą osobą,która zginie nie będzie Austin,bo to moja ulubiona postać. :)
    Zapraszam na mojego bloga.Dodałam prolog do nowego opowiadania:
    austin-forever-ally.blogspot.com
    Liczę na komentarz,lub obserwację :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu...zapowiada się ciekawie. < 3
    Ja też nie chce żeby zginął Austin.! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie...
    Ja chcę, żeby zginęła... ALLY! Tak, wiem, jestem wredna...

    Zapraszam: http://www.opowiadanie-o-austin-i-ally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zapowiada. nie mogę się doczekać. i ja zapraszam na moją stronę. Pisze pierwsze opowiadanie o Ally i Austinie :) I rozdzial juz dostepny. zapraszam!
    austin-and-ally-auslly-mystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń