~Co nowego w nexcie? Pewnie wiedzieć chcecie? Tu macie taką małą zapowiedź!

Na razie w przygotowaniu!

To wszystko już w kolejnym rozdziale

~~ Crystal ~~

A to w nadchodzących rozdziałach!

Ally zabije człowieka!
Austin dozna szoku pod koniec 2 sezonu!
Kris uwodzi i pójdzie do łóżka z Carlosem!
Jess spowoduje straszny wypadek!
Córka Ally i Austina niekoniecznie zostanie uwolniona!
W którymś rozdziale dużą rolę odegra wilk!
Niektóre wątki bohaterów będą miały na prawdę mroczną przeszłość!

~~Crystal~~


niedziela, 14 kwietnia 2013

Informacja!!!

Widzę,że mojego pierwszego bloga u wszystkich wyświetla jako usuniętego.Tak naprawdę to nie jest usunięty,tylko zmieniałam sto razy adres bloga,więc to dlatego.Podaje wam tutaj adres mojego pierwszego bloga:
http://foxodfriends.blogspot.com/

Oczywiście blog nosi tytuł;Laura&Ross&Raini/calum+moje opowiadanie
Mam nadzieję,że będzie wam się podobać i,że będziecie chcieli go czytać oraz komentować.
Rozdział na tamtego bloga jeśli chcecie oczywiście dodam we wtorek lub środę,a na tego jeszcze nie wiem.Wszystko zależy od tego czy będziecie chcieli czytać tamtego.
Wiem,że trochę dziwnie to napisałam,ale tamtego bloga wolę bardziej i nic na to nie poradzę.
-Sabina
Ps.Mam nadzieję,że na tym i na tamtym blogu wkrótce dobijemy 1000 WEJŚĆ

1 komentarz: