~Co nowego w nexcie? Pewnie wiedzieć chcecie? Tu macie taką małą zapowiedź!

Na razie w przygotowaniu!

To wszystko już w kolejnym rozdziale

~~ Crystal ~~

A to w nadchodzących rozdziałach!

Ally zabije człowieka!
Austin dozna szoku pod koniec 2 sezonu!
Kris uwodzi i pójdzie do łóżka z Carlosem!
Jess spowoduje straszny wypadek!
Córka Ally i Austina niekoniecznie zostanie uwolniona!
W którymś rozdziale dużą rolę odegra wilk!
Niektóre wątki bohaterów będą miały na prawdę mroczną przeszłość!

~~Crystal~~


czwartek, 11 kwietnia 2013

Nowina&Zaskoczenie

                                            Nowina&Zaskoczenie
-Austin,Ally,nie wiecie co przed chwilą zrobiliśmy.-krzyknęli podekscytowani Dez i Trish.
-No nie wiemy,a co zrobiliście.-odparł Austin trochę zdziwiony.
-Załatwiliśmy ci występ na Times Square w Sylwestra.
-Co,to świetnie.-krzyknął podekscytowany Austin.
-Tylko jest jedna mała sprawa,co do tego występu.-powiedział Dez.
-A jaka.-zapytałam ze zdziwieniem.Trochę się tym przeraziłam,ponieważ nie wiedziałam,co to może być za wiadomość.Widać było,że to nie jest dobra wiadomość.
-Chodzi o to,że w tym występie musi być duet.-odpowiedział Dez.-To był jedyny warunek tego producenta.
-Ale jak to.-zapytał Austin trochę zmartwiony.Widać było,że się tym przejmował.Bardzo chciał wystąpić na Times Square.
-No,bo na Times Square jest już bardzo dużo piosenkarzy solowych.-odpowiedziała Trish.-Owszem,będziesz mógł zagrać kilka swoich piosenek,a nawet wszystkie,lecz pojawił się ten oto warunek.Nie mogliśmy odmówić,więc się zgodziliśmy,gdy nam to zaproponowano.
-Czyli będę mógł zaśpiewać swoje piosenki,a równocześnie będę musiał zaśpiewać z kimś duet,ale z kim.-zapytał Austin.
-Myślę,że najodpowiedniejszą osobą będzie Ally.-odparła Trish.
-Co,jak to ja?Ja nie mogę?Wiecie,że mam strach przed sceną.-odpowiedziałam.
-Wiem Ally,ale proszę zgódź się,przecież wiesz ile to dla mnie znaczy,prawda?.-zapytał Austin.
-Tak Ally zgódź się.-prosił Dez.
-Ally pamiętasz jak w dzieciństwie występowałaś w każdym przedstawieniu.Niczego się wtedy nie bałaś.Pokonaj więc swoje słabości i przełam się w sobie.Wiesz ile to dla nas znaczy.Jak byś zaśpiewała razem z Austinem to,to by się momentalnie sprzedało.Jestem,a raczej jesteśmy tego pewni.Pamiętaj Ally,że masz wielki talent i nie możesz się cały czas chować za kurtyną,albo być w kogoś cieniu.Proszę Ally zgódź się?

*****************************
Hej!!!Podoba wam się rozdział,bo mi tak.Rozdziały będą takie krótkie,ponieważ nie chcę mi się pisać długich.Na tamtym blogu natomiast będą długie.Pisałam go na wasze żądanie,więc powiedźcie swoje opinię.
Mam nadzieję,że się podoba.
-Sabina
 

2 komentarze: