~Co nowego w nexcie? Pewnie wiedzieć chcecie? Tu macie taką małą zapowiedź!

Na razie w przygotowaniu!

To wszystko już w kolejnym rozdziale

~~ Crystal ~~

A to w nadchodzących rozdziałach!

Ally zabije człowieka!
Austin dozna szoku pod koniec 2 sezonu!
Kris uwodzi i pójdzie do łóżka z Carlosem!
Jess spowoduje straszny wypadek!
Córka Ally i Austina niekoniecznie zostanie uwolniona!
W którymś rozdziale dużą rolę odegra wilk!
Niektóre wątki bohaterów będą miały na prawdę mroczną przeszłość!

~~Crystal~~


piątek, 12 kwietnia 2013

Ucieczka&Zaskoczenie

                              Ucieczka&Zaskoczenie
Na początku nie wiedziałam co odpowiedzieć.Byłam bardzo zaskoczona tym,co przed chwilą powiedziała do mnie Trish.Przeraziłam się niezmiernie i po prostu z tam tond uciekłam.Mogłam oczywiście powiedzieć nie,ale bałam się,że to urazi moich przyjaciół.Przybiegam do domu i rzuciłam się na swoje łóżko z różnymi myślami.Miałam ich tak dużo w głowie,aż w końcu zasnęłam.Obudziłam się rano.Godzina wskazywała 7:30.
-Jak to siódmą trzydzieści.-krzyknęłam tak głośno,że aż ptak na gałęzi z tego wrzasku odleciał.Szybko rzuciłam się w stronę łazienki.Odświeżona i umalowana zeszłam na dół,gdzie szybko zjadam kanapkę z serem,zrobioną przez mojego tatę.Wybiegam z domu i skierowałam się w stronę szkoły.Dobiegłam tam na godzinę 8:05.Byłam przerażona,ponieważ dzisiaj pierwsza była historia.U nas w szkole historii uczyła już prawie niewidoma pani Bly.Nawet mnie nie zauważyła,więc jak najciszej weszłam do klasy,ponieważ słuch miała dobry.Postanowiłam nie siadać koło Trish jak to zwykle robię,lecz w pustej ławce na końcu klasy.Jednak moje zdziwienie było jeszcze większe jak zobaczyłam,siedzącą na moim miejscu obok Trish,rudowłosą dziewczynę.Pomyślałam-Co to ma znaczyć?Już mnie nie lubią,czy może obrazili się na mnie za wczoraj?Byłam bardzo wściekła.Po lekcji szybko wyszłam z klasy i udałam się do biblioteki,czyli do miejsca,którego nigdy z Trish nie odwiedzałyśmy.Wiedziałam,że mnie nie zaczną szukać.Postanowiłam przesiedzieć tam wszystkie przerwy,a na stołówkę zwyczajnie nie pójść,lecz byłam strasznie ciekawa,kto zajmie moje miejsce.Weszłam do stołówki i zobaczyłam siedzącą na moim miejscu dziewczynę.Tą samą co zobaczyłam na lekcji.Tego już za wiele.-pomyślałam.Wybiegłam ze szkoły i udałam się do parku,cały czas płacząc.Siedziam na ławce,a po chwili zaczął dzwonić mój telefon...
******************************************
Hejka!!!Widzę,że ciekawi was ten blog,więc dodaje kolejny rozdział.Mi się podoba tak w połowie,a wam?
Kolejny dodam w niedzielę.
-Sabina

2 komentarze: