~Co nowego w nexcie? Pewnie wiedzieć chcecie? Tu macie taką małą zapowiedź!

Na razie w przygotowaniu!

To wszystko już w kolejnym rozdziale

~~ Crystal ~~

A to w nadchodzących rozdziałach!

Ally zabije człowieka!
Austin dozna szoku pod koniec 2 sezonu!
Kris uwodzi i pójdzie do łóżka z Carlosem!
Jess spowoduje straszny wypadek!
Córka Ally i Austina niekoniecznie zostanie uwolniona!
W którymś rozdziale dużą rolę odegra wilk!
Niektóre wątki bohaterów będą miały na prawdę mroczną przeszłość!

~~Crystal~~


sobota, 1 czerwca 2013

Koszmar nadal trwa&Intryga

Koszmar nadal trwa&Intryga
*Oczami narratora*
Wybuch był ogromny.Każdy przechodzień,który akurat przechodził koło szpitala oberwał nawet malutkim kawałkiem pozostałości po tym budynku.Mgła,która się nad nim unosiła,stawała się coraz większa i większa.Pożar pożerał wszystko.Po kilkunastu minutach przyjechały straże,policja i karetki,po które ktoś musiał oczywiście zadzwonić.Każdy wątpił czy ktoś przeżył.Miejsce było bardzo niebezpieczne.Niektórzy myśleli,że to atak terroru,ponieważ nic poważnego w tym mieście nie zdarzyło się prawie od stu lat.Większość rodzin,która tam przebywała lub miała tam znajomych poginęła.Wiadomości już nawet pokazały to całe wydarzenie,więc rozgłos był ogromny.Całe Stany Zjednocznone opanował jednocześnie chaos i depresja.Niektórzy byli wstrząśnięci tą całą sytuacją.Inni trochę mniej,lecz i tak współczuli poszkodowanym.Najgorsze jednak załamanie nerwowa przeżyła babcia i dziadek naszej bohaterki.Prawie umarli na zawał,jednak powstrzymywała ich myśl,że Ally mogła w jakiś pewien cudny sposób-przeżyć.Jednak to mogły być tylko marzenia...Strażacy i policjanci przesypywali gruzy,podnosili ciężkie rzeczy i przedmioty,gasili pożary,lecz i tak nikogo nie mogli znaleźć.Operacja ta trwała już prawie półgodziny.Po chwili znaleziono trzy ciała,które nie spłonęły[nie byli to nasi bohaterzy]. Lekarze po zbadaniu ostatecznie i z pewnością stwierdzili zgon tych osób.Rozpoczęto dalsze poszukiwania,lecz każdy trud i wysiłek szedł niestety na marne.Wszyscy powoli zaczęli tracić nadzieję jakiegokolwiek znalezienia czyjegoś ciała[nawet zgonu]. Nikt jednak nie tracił nadziei.Szpital był duży i w każdej chwili można było jeszcze kogoś uratować.
*Oczami Jessie*
Po jakimś czasie lekarze mnie już wypuścili.Badali mnie i sprawdzali czy nic mi się nie stało.Na szczęście zemdlałam i tylko w ten sposób uniknęłam śmierci.Jak się dowiedziałam przed chwilą,to wielu ludzi których dostało tymi rżącymi kawałkami zginęło na miejscu lub było rannych.To była naprawdę wielka katastrofa.Jednak nie mogłam cały czas narzekać,ponieważ nie o mnie tu wtedy chodziło,tylko o moich przyjaciół.Miałam nadzieję,że przeżyli.
-I jak.-zapytałam się komendanta.-Znaleźliście kogoś.
-Niestety,ale nie.-odpowiedział.-Miała tu pani bliskich.
-Przyjaciół.Najwspanialszych przyjaciół.Bez nich mój plan leg...,to znaczy świat legnie w gruzach.-poprawiłam się szybko i odeszłam w szybkim tempie na bok.Nie chciałam by coś się wydało.To była tylko i wyłącznie moja tajemnica,a oni byli mi do tego niezwłocznie potrzebni.Patrzyłam się jeszcze przez chwilę,aż usłyszałam jakieś krzyki.
-Ej!Halo!-krzyczałam.
-O co chodzi.- zapytał się i podszedł do mnie policjant.
-Usłyszałam tam jakieś wrzaski.Myślę,że ktoś przeżył.
-W takim razie trzeba to sprawdzić.-powiedział i kazał tam pójść kilkunastu strażakom...

*******************************************************

No i zaczyna się ta druga seria tego jakże wspaniałego moim zdaniem opowiadania.Macie szczęście,że dzisiaj jest dzień dziecka.Inaczej byście na niego czekali jeszcze ze dwa tygodnie.Wiem jestem zła,ale tego już się nie da niestety zmienić.Taki już mój charakter.

Teraz dwa pytania do bloga.

Czy wiecie jaki ma plan Jessie i kto przeżył?
Tego wszystkiego dowiecie się dopiero w następnych rozdziałach.

Ps.Blog bez dramatu,to nie mój blog.Myślałam długo nad nim,aż w końcu wymyśliłam pewną intrygę Jessie.Jednak nie tylko ona coś knuje.


Uwaga!!!Mogę wam tylko zdradzić,że w tej części[już chyba ostatniej]wydarzy się coś zdumiewającego,coś co powali was na nogi.
Bądźcie cierpliwi.

Pozdro-Sabina

36 komentarzy:

  1. Ja nie jestem cierpliwa, ja nie wytrzymam ;__;
    Świetny rozdział i mam nadzieje że przeżyli nasi bohaterzy :>
    Czekam z wielką niecierpliwością na kolejny fascynujący rozdział
    ~Twoja wierna czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal nie wiem czy ktoś przeżył!!! Ja nie potrafie żyć w takiej nie pewności. Mam nadzieje że przeżyli Austin, Ally itd., o co do intrygi to niestety nie mam zdolności paranormalnych, więc nie wiem.Z niecierpliwością czekam na nexta!
    -Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadal nie wiem czy ktoś przeżył!!! Ja nie potrafie żyć w takiej nie pewności. Mam nadzieje że przeżyli Austin, Ally itd., o co do intrygi to niestety nie mam zdolności paranormalnych, więc nie wiem.Z niecierpliwością czekam na nexta!
    -Ada

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadal nie wiem czy ktoś przeżył!!! Ja nie potrafie żyć w takiej nie pewności. Mam nadzieje że przeżyli Austin, Ally itd., o co do intrygi to niestety nie mam zdolności paranormalnych, więc nie wiem.Z niecierpliwością czekam na nexta!
    -Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, ale ja się chyba nie doczekam...:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ale mam nadzieję że Austin , Ally, Trish i Dez a i jeszcze dziecko Ally i Austina przeżyje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, hiper, mega genialne! Ale nie zabijaj Austina, i dziecka. I może jeszcze Ally. Deza i Trish też nie, ale ich los aż tak bardzo mnie nie obchodzi. Podstawa to: Austin i dziecko, ewentualnie Ally.
    Czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestań ją szantażować! Zrobi, co chce!

      Usuń
    2. Ja jej nie szantażuje to żart :) ale jak uśmierci głównych bohaterów to opowiadanie straci sens.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Nie wiem.
      Na razie muszę napisać opowiadanie na mojego pierwszego bloga.
      Dopiero później na tego.

      Usuń
    2. A jaki jest twój pierwszy blog?
      I błagam żeby Austin,Ally i ich dziecko przeżyło ok?

      Usuń
    3. prosze niech ally, austin i ich dziecko przezyje bo bez chociarz jednego z nich to opowiadanie straci sens

      Usuń
    4. http://foxodfriends.blogspot.com/

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. pisz szybciutko kolejny bo jestem ciekawa czy przeżyli
    a po za tym świetny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny rozdział, mam nadzieję że oni przeżyją ;c
    Tylko mam jedną uwagę. Z prawej strony, masz "~Nowe wiadomości o naszym serialu~" . I masz tam wypisane nowe odcinki itd. ... to samo ja mam u siebie. Wiem, że czytasz mojego bloga, więc wiem że skopiowałaś mój pomysł. Nie chcę być nie miła, ale chciałam aby to było oryginalne. A ty zrobiłaś do tak jak mam ja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie skopiowałam,tylko sama zrobiłam,ale za chwilę to zmienię.
      W końcu jest powiedzenie:
      "Kto pierwszy,ten lepszy"

      Usuń
    2. Właśnie, ja byłam pierwsza.
      I skopiowałaś, masz tak samo jak ja -_- Teraz jeszcze dodałaś coś takiego jak "opis kolejnych rozdziałów", a u mnie to też było -_-

      Usuń
    3. Może być,czy coś jeszcze zmienić.
      Ps.Przepraszam,że podkradłam twój pomysł,ale po prostu nie wiedziałam jak to inaczej zrobić.Teraz już chyba jest lepiej.Ja przynajmniej mam taką nadzieję.

      Usuń
    4. To,że dodałam zapowiedź kolejnego rozdziału to nic wielkiego.
      Mam zmienić może nagłówek,żeby ci było lepiej?
      Jeśli tak to napisz,ale zapowiedzi kolejnego odcinka nie usunę.

      Usuń
    5. Nic takiego nie zmieniłaś, dodałaś tam tylko swoje komentarze...
      A nagłówek nie ma tu nic na rzeczy, ja ci nie każę go zmieniać. Mówię ci tylko to, że wzięłaś sobie moje pomysły, a chciałam być oryginalna -.-

      Usuń
    6. Faktycznie przeczytałam to pierwsza u Weroniki C. ... Tą zapowiedź itd. u Ciebie zobaczyłam dopiero przy najnowszym rozdziale...

      Usuń
    7. Dziękuję za wsparcie :)

      Usuń
  13. To, że ściągnęłaś mój pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że już coś takiego czytałam, teraz przypomniało mi się gdzie...

      Usuń
    2. Czyli muszę to usunąć?

      Usuń
    3. Opisy najnowszych odcinków mogę mieć,ponieważ ty ich nie masz.
      Nie usunęłam tamtego tylko zmodernizowałam.
      Teraz jest to w kartach na górze.
      Myślę,że już ci to nie przeszkadza.
      Najwyżej mogę zmienić jeszcze opis kolejnego odcinka.
      Jeśli chcesz oczywiście.

      Usuń
    4. Weronika C.:Kiedy kolejny rozdział od 31 maja nic nie wstawiasz .
      Crystal.:Rozdział świetny czekam na next ;D

      Usuń
    5. Dobrze, już jest ok .
      Paulino, kolejny rozdział będzie chyba jutro lub na weekendzie xd (piszę go moja współautorka, więc nie wiem kiedy go wstawi) :)

      Usuń