~Co nowego w nexcie? Pewnie wiedzieć chcecie? Tu macie taką małą zapowiedź!

Na razie w przygotowaniu!

To wszystko już w kolejnym rozdziale

~~ Crystal ~~

A to w nadchodzących rozdziałach!

Ally zabije człowieka!
Austin dozna szoku pod koniec 2 sezonu!
Kris uwodzi i pójdzie do łóżka z Carlosem!
Jess spowoduje straszny wypadek!
Córka Ally i Austina niekoniecznie zostanie uwolniona!
W którymś rozdziale dużą rolę odegra wilk!
Niektóre wątki bohaterów będą miały na prawdę mroczną przeszłość!

~~Crystal~~


czwartek, 20 czerwca 2013

Notka

                                                        ~~~~Notka~~~~
Chciałabym was przeprosić, że aż tak długo czekacie na nowy rozdział. Jakoś opuszcza mnie wena, a powód jest jeden, a mianowicie słońce. Nie chodzi o to, że nie lubię słońca. Ja je kocham, tylko, że jak już niektóre termometry wskazują prawie 40 stopni, to aż nie chce mi się żyć, a co dopiero pisać. Po nocach też nie mam czasu, ponieważ jestem strasznym leniem. 
 Cóż...chyba się już wystarczająco rozpisałam. Musicie być cierpliwi i po prostu czekać na kolejny rozdział, który nie wiem kiedy się pojawi. 
Może dzisiaj, może jutro, może i za dwa tygodnie.
Obiecuję wam, że jak tylko pogoda się unormuje, to dodam wam 2 rozdziały.
 Na koniec kilka moich ulubionych piosenek:

                                           Honorata "Honey" Skarbek - Nie powiem jak
 

                                            Natalia Szroeder&Liber - Wszystkiego na raz 


Taylor Swift - I knew you wery trouble

 
Pozdro-Crystal

3 komentarze:

  1. Nadal nie rozdział? Foch 4ever!
    Ja tu cierpię, ale (nie)cierpliwie czekam...
    Mam nadzieje, że rozdział dzisiaj... może być też jutro, ale dwóch tygodni, to ja nie przeżyje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz jak najszybciej kolejny rozdział bo nie mogę sie doczekać ! ;DD Świetny blog ;)
    ~Gabryśka xD~

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy next długo już rozdziału NIE WSTAWIASZ
    KIEDY NEXT ?

    OdpowiedzUsuń