~Co nowego w nexcie? Pewnie wiedzieć chcecie? Tu macie taką małą zapowiedź!

Na razie w przygotowaniu!

To wszystko już w kolejnym rozdziale

~~ Crystal ~~

A to w nadchodzących rozdziałach!

Ally zabije człowieka!
Austin dozna szoku pod koniec 2 sezonu!
Kris uwodzi i pójdzie do łóżka z Carlosem!
Jess spowoduje straszny wypadek!
Córka Ally i Austina niekoniecznie zostanie uwolniona!
W którymś rozdziale dużą rolę odegra wilk!
Niektóre wątki bohaterów będą miały na prawdę mroczną przeszłość!

~~Crystal~~


środa, 26 czerwca 2013

Notka z okazji 10000 wyświetleń!!!

Muszę przyznać, że jestem totalnie miło zaskoczona.
10000 tysięcy wyświetleń!
Wyobrażacie to sobie!
Ostatnio obejrzałam statystyki i zobaczyłam, że zajrzało tutaj mniej więcej 25 państw i to w dodatku z całego świata, a nie tylko z Europy.
 Z tej okazji muszę zrobić jakiś bonus.
Ogłaszam, że już jutro pojawi się tutaj jakiś konkurs. 
Nie wiem jeszcze na jaki temat, ale na pewno będzie ciekawy.
Dla zwycięzcy będzie specjalna nagroda.

Co do rozdziału.
Hmmm...męczycie mnie już od jakiegoś czasu pytaniami kiedy next itd.
Naprawdę już mnie to denerwuje.
Dlatego dodam dzisiaj lub jutro rozdział moim dwóm wymuszaczom: "Natalce C." i "Paulinie Makaruk".
Bez nich nadal byście czekali jeszcze jakieś dwa tygodnie.

Pozdro-Crystal

2 komentarze:

  1. Yeeeeey! I ja Cie denwewuje? Jeśli to 'denerwowanie' skutkuje szybszymi rozdziałami, to nie zaznasz spokoju- ostatnio mam nadmiar czasu (heuheuheh- złowrogi śmiech psychopaty)
    Czekam na tegi nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeeeeeeeeeeeeeey!!!!!!!!!! SUPER NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ ROZDZIAŁ

    OdpowiedzUsuń