~Co nowego w nexcie? Pewnie wiedzieć chcecie? Tu macie taką małą zapowiedź!

Na razie w przygotowaniu!

To wszystko już w kolejnym rozdziale

~~ Crystal ~~

A to w nadchodzących rozdziałach!

Ally zabije człowieka!
Austin dozna szoku pod koniec 2 sezonu!
Kris uwodzi i pójdzie do łóżka z Carlosem!
Jess spowoduje straszny wypadek!
Córka Ally i Austina niekoniecznie zostanie uwolniona!
W którymś rozdziale dużą rolę odegra wilk!
Niektóre wątki bohaterów będą miały na prawdę mroczną przeszłość!

~~Crystal~~


piątek, 7 czerwca 2013

???Notka???

Zapraszam wszystkich na mojego nowego bloga o serialu A&A z połączeniem serialu ''Przepis na życie. Szczegółów dowiecie się na tamtym blogu. O to link:
                                    
                                                                <KLIK>

4 komentarze:

  1. Jessie podejmie się próby samobójczem,mwiem... A ty, zamiast zakładania 4 opowiadania, napisz tutaj rozdział i na Dwa Światy! W tej chwili! Ale na tym opowiadaniu bardziej mi zależy!
    Dlaczego adres tego bloga to LULAallyiaustin.blogspot.com?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd ja mam wiedzieć...
      Adresy wymyślam jakiekolwiek.
      Ważne jest tylko, żeby były.
      Na razie nie wiem czy napiszę tu rozdział.
      Zastanawiam się też nad zawieszeniem jednego bloga, tylko jeszcze nie wiem jakiego.

      Usuń
    2. Plisssss nie zawieszaj tego!!!!! Nie możesz!
      PS
      Z niecierpliwością na nexta czekam

      Usuń
  2. Czekam na next i zapraszam do mnie ;).

    OdpowiedzUsuń