~Co nowego w nexcie? Pewnie wiedzieć chcecie? Tu macie taką małą zapowiedź!

Na razie w przygotowaniu!

To wszystko już w kolejnym rozdziale

~~ Crystal ~~

A to w nadchodzących rozdziałach!

Ally zabije człowieka!
Austin dozna szoku pod koniec 2 sezonu!
Kris uwodzi i pójdzie do łóżka z Carlosem!
Jess spowoduje straszny wypadek!
Córka Ally i Austina niekoniecznie zostanie uwolniona!
W którymś rozdziale dużą rolę odegra wilk!
Niektóre wątki bohaterów będą miały na prawdę mroczną przeszłość!

~~Crystal~~


wtorek, 4 czerwca 2013

Znalezienie&Wstrząs

Znalezienie&Wstrząs
*Oczami narratora*
Po chwili strażacy zaczęli odsuwać ciężkie kamienie,deski i gruzy z osób,które się tam znajdowały.Wreszcie im się to udało.Pod tymi wszystkimi materiałami leżeli nasi bohaterowie:Ally,Austin,ich córeczka,Trish,Dez i niestety Zack.Od razu udzielono im pierwszej pomocy i jak najszybciej zawieziono do pobliskiego szpitala.Strażacy i policjanci jednak dalej nie wiedzieli,kto leciał tym samolotem.Oczywiście przesłuchano wszystkich przechodniów i rannych o tym,jak mogło dojść do tego wydarzenia i kto je spowodował.Dowiedziano się tylko tyle,że był to samolot,więc sprawca dalej był nieznany.Mógł on zginąć,co było najbardziej w tej chwili prawdopodobne lub też mógł on się znaleźć w grupie osób poszkodowanych.Jednak na razie nie było na to czasu.Zmrok już się zbliżał,jednak strażacy szukali dalej.Po godzinie sobie odpuścili,ponieważ przeszukali już całą stertę gruzu,ale niestety i tak nikogo nie znaleźli.Był to wielki cios dla tego narodu.Jutro dopiero wszyscy się dowiedzą ile było naprawdę ofiar i kto spowodował to wszystko.
*Kilka godzin wcześniej w szpitalu*
Gdy karetka z całą tą grupą i Jessie dotarła na miejsce,od razu zebrano wszystkich na ostry dyżur.Wszyscy musieli przejść kontrolę.Niestety,ale nie obiegło się też bez kilku operacji,w tym głównie na dziecku.
*Oczami Jessie*
Siedziałam już jakiś czas w ''poczekalni'',jednak i tak nie doszły mnie informację o ich stanie.Bardzo jednak ciekawił mnie fakt:Kto to zrobił?Mógł to przecież być ktokolwiek,w tym i poszkodowani.Ta myśl nie dawała mi spokoju.Bardzo chciałam,żeby oni przeżyli,ponieważ bez nich wszystko to co planowałam,nie uda się i to chyba w tym wszystkim,jak dla mnie,było najgorsze.Po chwil podszedł do mnie człowiek w białym fartuchu.
-Czy pani jest dla tych osób kimś z rodziny.-zapytał.
-Nie.-odpowiedziałam.-Jestem bliską przyjaciółką.
-Niestety,ale to nam nie wystarcza.Informacji on pacjentach w tak poważnym stanie udzielamy tylko rodzinie.
-A jest,aż tak źle.-zapytałam.
-Niestety,ale tak.Nawet gorzej.-odpowiedział.
-Musi mi pan to powiedzieć.Oni mają już tylko mnie.Nikogo więcej.-powiedziałam błagalnie.
-Ale nie mają nikogo z rodziny.-zapytał podejrzliwie.
-Dwójka z nic wszystkich niedawno straciła w wypadku samochodowym.Co do reszty to niestety nie wiem.-odpowiedziałam.
-W takim razie powiem to wszystko pani,ale ostrzegam,że to będzie bardzo wstrząsające...

******************************************************************

No i jest kolejny rozdział.Podoba się?Mi tak średnio,ale to do was należy werdykt.Jak zawsze proszę o komentarze.Pamiętajcie:

Im ich więcej,tym szybciej nowy rozdział.

Zauważyliście pewnie opis najnowszego odcinka oraz wiadomości o naszym serialu.Są one do informowania was o najnowszych odcinkach A&A.Gdy pojawi się nowy odcinek,pojawi się też opis i odcinek[oczywiście po ukazaniu się w internecie].
Za chwilę chyba dodam opis kolejnego rozdziału.


Bądźcie cierpliwi.

Pozdro-Crystal

9 komentarzy:

  1. Świetny Rozdział, tylko bardzo się boje co lekarz powie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział ;3
    Czekam na kolejny ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Podła jesteś. PODŁA!!!!! Jak możesz tak kończyć. Chyba tylko Twoje rozdziały wywołują takie emocje. Lekarz powiedział, że nawet gorzej, ale bez Austina, Ally itd. opowiadanie straci sens. Czasami takie bardzo okropne rany, kalectwo itd. mogą być gorsze od śmierci, więc mam nadzieję, że są tylko w baaardzo ciężkim stanie. Błaaaagam! Daj nexta jak najszybciej, o oszaleje. I nie zabijaj AUSTINA, córeczki i Ally. Błaaagam! Dez i Trish, mnie tak bardzo nie obchodzą...

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj nowy noo... Fajnie piszesz...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przerwać w TAKIM momencie! Zgadzam się z Natalką, PODŁA jesteś! Mam nadzieje że wszyscy przeżyli... albo chociaż córeczka i Austin i Ally i Daz i Trish. Zacka uśmierć!!!!!!!!!!
    Z niecierpliwością czekam na nexta!!!
    ~Kammy

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, super ale przerwać w takim momencie?!! Mam nadzieje że wszyscy przeżyli ten doktor mógłby napszykład powiedzieć że wszyscy żyją oprócz Zacka. Prosze niech Austin,Ally ich córeczka, Trish i Dez przeżyją a zak niech se umiera.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam sie z Natalia :) i oczywiście czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dramat to coś co lubię :)
    Nie mogę się doczekać nexta. Bardzo bym chciała, żeby wszyscy przeżyli, jednak nie moja w tym wola. Kiedy dodasz tego nexta, bo już powoli wariuję o_O. Niby minęły dwa/trzy dni, ale to jak cała wieczność. Proszę, daj new jak najszybciej (minka kota ze Shreka). Boję się co ten lekarz powie...

    ~Lola

    PS
    Teraz pora na chamską reklamę: Jak znajdziesz czas i ochotę, zajrzyj: http://austinially-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń