~Co nowego w nexcie? Pewnie wiedzieć chcecie? Tu macie taką małą zapowiedź!

Na razie w przygotowaniu!

To wszystko już w kolejnym rozdziale

~~ Crystal ~~

A to w nadchodzących rozdziałach!

Ally zabije człowieka!
Austin dozna szoku pod koniec 2 sezonu!
Kris uwodzi i pójdzie do łóżka z Carlosem!
Jess spowoduje straszny wypadek!
Córka Ally i Austina niekoniecznie zostanie uwolniona!
W którymś rozdziale dużą rolę odegra wilk!
Niektóre wątki bohaterów będą miały na prawdę mroczną przeszłość!

~~Crystal~~


niedziela, 1 lutego 2015

Hej pyśki

Mam dobrą wiadomość. Po długiej przerwie powracam na bloga razie tylko na tego. Chcę dokończyć wreszcie tę historię i mam nadzieję, że mi się to uda. Co do was, to mam tylko prośbę byście tak samo, jak wcześniej czytali i komentowali moje posty.

A teraz kilka słów, dlaczego mnie nie było?

Cóż, miałam taki okres, że przestało mnie interesować pisanie. Nie miałam czasu, chęci ani nawet weny, by otworzyć laptopa i wylać ostatnie poty na kilka nędznych zdań. Straciłam do tego głowę. Po za tym wciągnęłam się w coś innego. Miałam "nałóg". Nie obiecuję na sam początek, że może rozdziały nie będą, aż tak ciekawe jak tamte poprzednie, ale postaram się, by były równie ciekawe. Zmieniam styl pisania, więc pojawi się trochę nowości. Ale już nie ważne.

Czekajcie na nowy rozdział.
~~Crystal~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz